Er du interessert i å begynne på FRAMskolen?

Nå er det mulig å søke om plass for skoleårene 2021-2023

Last ned og skriv ut dette søknadsskjemaet (DOCX, 17KB) (17KB)

Fyll det ut og send det, til oss på FRAMskolen, sammen med:

• en tekst der du skriver litt om deg selv, hvilken skolegang du har og hva du holder på med i fritiden!
  • en beskrivelse (rapport) på hvor god du er på personlig hygiene, om du har noen vanskeligheter med mat og om du bruker medisiner.
  • dine tanker på om det er noe bestemt du vil lære deg eller om det er noe som du ønsker å bli flinkere til.

Samtidig, som du sender denne søknaden til FRAMskolen, ber vi om at du kontakter Helse og sosialetaten i din hjemkommune - slik at det kan sendes en formell søknad derfra til FRAMskolen.

Søker, med foresatte, inviteres til introduksjonshelg. Der blir de kjent med lærerne på FRAMskolen og medarbeiderne på Vallersund Gård. Dette besøket, sammen med avtale mellom FRAMskolen og hjemkommunen, er en forutsetning for å lykkes med søknaden.

Dersom det ønskes, kan søker få tilpasset søknadsprosessen. Hvis man for eksempel ønsker å komme på besøk først og sende søknad etterpå, så kan dette avtales. Ta kontakt med oss for avtale.

Vi ser fram til å høre fra deg!